1000 Elhamdulillah pa sam Musliman/Muslimanka

Skeptičar je rekao:" Šta ako si u krivu"

Ja sam odgovorio:"Šta ako sam u pravu"?

Ateista je rekao:"Kako da postoji Stvoritelj"?

Odgovorio sam" Kako postoje stvorenja"?

Krščanin je rekao:" Voli Boga i robuj Isusu( Issa a.s.)?

Odgovorio sam" Voli Isusa a robuj Bogu (Allahu subhane we teala)

Jevrej je kao: "Bog će ispuniti Svoje obečanje prema nama".

Odgovorio sam:" Ali jeste li vi bile istiniti u svojim obečanjima prema Bogu"?

Budista je rekao: " Cilj ovoga života je otkriti svjetlost".

Odgovorio sam: " Svjetlost znači otkriti smisao ovog života".

Mušrik ( mnogobožac) je rekao: Ja robujem više bogova kako bi me približi Uzvišenom Bogu"

Odgovorio sam: " Ja robujem jednom Bogu Koji je toliko Velik i Uzvišen da me može čuti bez ikakvog posrednika"

Sekularista je rekao: " Ratovi i ubijanja zbog vjerskih razloga su loši"

Odgovorio sam " Ratovi i ubijanja zbog materijističkih razloga su zli".

Evolucionista je rekao: " Univerzum je stvorio život, bez potrebe Boga".

Odgovorio sam: A da li je Univerzm sam sebe stvorio bez potrebe Boga"

Demokrata je rekao:" Večina mora vladati".

Odgovorio sam: A ko će vladati večinom"?

Nacionalista je rekao: " Nacije je došla prva, prije Boga".

Odgovorio sam: " Bog je bio prvi i prije nacije".

Republikan je rekao: " Zbog čega se Muslimani ne asimuliraju u našu kulturu"?

Odgovorio sam: " Zbog toga što vaša kultura naredđuje asimulaciju".

Patriota je rekao: Ja podržavam svoju zemlju bez obzira na dobro ili pogrešno".

Odgovorio sam: Zemlja ne zaslužuje da se podržaje ono što je pogrešno".

Liberalista je rekao: Šta te spriječava da prihvatiš liberalna ( slobodna shvatanja)?

Odgovorio sam: " Koja to liberalna shvatanja nisu bazirana na propasti"?

Zionista je rekao: Palestinci zahtjevaju svoja prava".

Odgovorio sam: Zionisti nameću svoja vjerska uvjerenja nad Palestincima".

Američki političar je rekao: " Mi se borimo protiv onih koji koriste terorizam i nasilje".

Odgovorio sam: " Vi koristite nasilje da terorišete one koji se opiru".

Francuski političar je rekao: " Mi smo zabranili nošenje Niqaba da oslobodimo žene".

Odgovorio sam " Vi ste oduzeli ženinu slobodu da nosi Niqab".

Islamofob je rekao: " Ja mrzim Islam, i bojim se za svoju sigurnost od Muslimana".

Ja sam rekao: Ja se bojim za sigurnost Muslimana, od onih koji mrze Islam.

Pacifita je rekao: " Pravedan put je onaj koji je miran".

Odgovorio sam " Biti miran prema nepravdi je biti nepravedan prema onim mirnim".

Pragmanista je rekao: " Uvijek biraj manje od dva zla".

Odgovorio sam: Onda ćeš uvijek birati ono što je zlo".

Asketa je rekao: " ostavi dunjalučke stvari, i traži Boga".

Odgovorio sam: "Traži Boga u svojim dunjalučkim stvarima".

Teoretista je rekao:" Ja vjerujem da "Oni" kontrolišu svijet".

Odgovorio sam: Ta uvjerenja kontrolišu tvoj svijet".

Moderan Musliman je rekao: " Idealno, trebao bi prihvatiti kompromis".

Odgovorio sam: " Trebao bi prihvatiti nepromjenjivi ideal".

muslimankaa
The heart has its reason, which reason knows nothing about

2 komentara

Komentariši